Black Friday, Cyber Monday, a może Black Week 2018?

Black Friday 2018, Cyber Monday 2018 to dni, w których możesz zrobić zakupy w bardzo korzystnych cenach w sklepach stacjonarnych oraz w internecie. To idealny czas, aby kupić prezenty z okazji zbliżających się Mikołajek oraz Świąt Bożego Narodzenia. Produkty wszystkich rodzajów możesz zdobyć w bardzo okazjonalnych cenach. Począwszy od artykułów AGD, elektroniki, ubrań na Zalando, czy wycieczki na wakacje. Zniżki w tym czasie sięgają nawet 80%! Zatem, to istna gratka dla każdego. Nie tylko dla zakupoholików.
 
Właściciele marek oraz sklepów dbają o to, aby ich klienci stale byli podatni na nowe zakupy. Pomysł na Black Friday powstał już w 1980 roku w Stanach Zjednoczonych z okazji Święta Dziękczynienia (Thanksgiving) a dopiero w 2005 roku dołączył Cyber Monday. Te dni  są niezwykle ważne dla handlu tradycyjnego oraz e-commerce, ponieważ mogą one być nawet najlepszym dniem handlowym w roku. Dla Amazonu Cyber Monday 2017 był najlepszym dniem zakupów w historii firmy! To chyba wystarczający argument, że do tych dni trzeba dobrze przygotować ofertę, strategię oraz promocję aby zarówno klient jak i firma byli zadowoleni.
 
Przyszłość to zdecydowanie e-commerce. Do tego już chyba nikogo nie trzeba przekonywać. Przyczynia się do tego przede wszystkim internet, który daje o wiele więcej możliwości niż handel stacjonarny. Są to m.in dynamiczna zmiana cen, wyświetlanie spersonalizowanych ofert klientom, szybka promocja oraz jej nagłośnienie. Sam zauważyłem jak Zalando, czy Amazon robią wiele mikro promocji dostosowując je do preferencji użytkownika. Można? Tak, owszem! Jeff Bezos już wiele lata temu podkreślał, że najlepsza strona internetowa to taka, która wyświetla każdemu to co chce kupić w danym momencie.
 
Od wielu lat można zauważyć, że z dwóch dni Black Friday i Cyber Monday coraz częściej promocje rozciągają się na cały tydzień a nawet dłużej. Stąd pojawił się nowy termin, a mianowicie Black Week. W internecie widać, że firmy robią wiele mikro promocji, które zmieniają się w zależności od danej kategorii produktowej, dni, godzin. Takie działania są możliwe w zasadzie tylko dla e-commerce, ponieważ koszty takich promocji są tańsze niż w handlu tradycyjnym oraz możemy oczekiwać szybszej reakcji ze strony konsumenta. 
 
Black Week to idealny moment również na uczczenie w pracy tego okresu przez zorganizowanie smacznego Happy Hours dla pracowników w formie "Black Friday catering". Każdy to doceni, Ty będziesz postrzegany jako nowoczesny pracodawca. Czemu nie? Warto spróbować i w te mrozy zamówić gorącą czekoladę do biura lub zrobić Pizza Day z Easycatering. Smacznego! :)
 
 

Potrzebujesz ofertę cateringową?

Wypełnij krótki formularz. Otrzymaj odpowiedź nawet w 5 minut!



Polubisz również

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu. Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu.
Dowiedz się więcej Rozumiem