Triumph - jaką rolę odgrywa catering podczas eventu?

Press Day nowej kolekcji sportowej. Na event zostało zaproszonych 60 gości w tym bloggerzy, dziennkarze, oraz celebryci, m.in Dominika Grosicka.


Triumph - światowej klasy marka produkująca luksusową bieliznę.
 
Catering został przygotowany według wymagań klienta, czyli zdrowe przekąski typu fingerfood. Nowa kolekcja inspirowana jest trzema kolorami: zielony, fioletowy oraz pomarańczowy. Właśnie do tych kolorów został również dopasowany catering. Na sam początek został podany aperitif. Cały event był w bardzo luźnym, nieformalnym klimacie.
 
IMG_7024
 
Każdy gość przychodził w dogodnym dla siebie momencie. Było więc ważne, aby catering przez kilka godzin był smakowity oraz przede wszystkim idealnie prezentował się na zdjęciach, które blogerzy uwielbiają robić.
 
W ramach cateringu przygotowany został bufet Zrób to sam (DYI), gdzie każdy z gości mógł przygotować swoją własną kompozycję zdrowego, lunchowego bowla.
 
Również w ramach tego samego cateringu powstała stacja Live Cooking ze świeżymi smoothies na bazie owoców oraz warzyw. Kubki zostały brandowane marką Triumph.
 

Recenzje gości:

„Gratulacje! Jeszcze nigdy nie zabraliśmy tak pozytywnych opinii na temat cateringuJ”
 

 
IMG_7020
 
IMG_7017


IMG_7013


IMG_7010
 
Easycatering był odpowiedzialny za planowanie oraz organizację cateringu we współpracy z agencją klienta marki Triumph.

Potrzebujesz ofertę cateringową?

Wypełnij krótki formularz. Otrzymaj odpowiedź nawet w 5 minut!



Polubisz również

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu. Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu.
Dowiedz się więcej Rozumiem